Hogyan tudjuk elkerülni a csalódást “kávézókban” (nem véletlen a macskaköröm 🙂 …..normális kávézókban ugyanis nem fordulhatnak elő ilyen problémák) sorozatunk ebben a rövidke részében egy olyan problémát, hibát szeretnénk bemutatni, ami nem feltétlenül jelenti azt, hogy rossz lesz a kávénk íze, de egy alapvető igényesség hiányát mutatja be (és nem túl guszta dolog szerintem 🙂 ), és ha erre az apróságra nem figyelnek oda, akkor mi lehet még a bonyolultabb, fontosabb dolgokkal.
Ez pedig nem más mint a “barista” (megint nem véletlen a macskaköröm) csésze fogása.
Mutatom a hibásat, a nem túl guszta verziót:
Igen, bizony előfordul, hogy pont a kávés csésze száját fogják meg, és így tálalják italunkat. Azt a részt ahonnan inni szeretnénk.
Kérdem én: nem egyszerűbb a fülénél megfogni, ha már úgyis rátették a csészére? 🙂
Mi ezt a verziót javasoljuk.
Ez egy apróság, de fontos dolog. Szerencsére igényes, magára valamit is adó kávézók (legyen az akár újhullámos, akár hagyományos) kifejezetten adnak az ilyenre!
Ne hagyd magad! Válaszd a minőséget!